Pozycjonowanie stron internetowych. SEO

Dodano: 27 sierpnia, 2020. Ostatnia aktualizacja: 17 listopada, 2022 17:21

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Na skuteczne pozycjonowanie składa się:

  1. Audyt, czyli gruntowna analiza strony,
    • jej parametrów technicznych,
    • struktury, czy jest zrozumiałą dla robotów Google i użytkowników,
    • słów kluczowych po za pomocą których klienci trafiają na Twoją stronę,
    • analizę konkurencji, by zobaczyć z kim rywalizujemy, kogo możemy pokonać w kilka miesięcy a kogo zostawić na deser
  2. Optymalizacja,
    • przyśpieszamy stronę, poprawiamy UI/UX, tak by rosło zadowolenie klientów i ocena strony w oczach Google,
    • ulepszona struktura pozwala robotom Google na lepszą ocenę naszej strony, klientowi zaś znaleźć interesujący go towar,
    • jeśli klient szuka towaru po nieoficjalnej nazwie zmieniamy nazewnictwo towarów, by mógł trafić na Twoją stronę. jeśli nie trafi, nie kupi,
    • szukamy zaniedbań ze strony konkurencji, by szybko osiągnąć na tym polu efekty i zwiększyć Twoje obroty
  3. Zdobywamy dla Ciebie linki, te wartościowe i wspierające naszą strategię,
  4. Cały czas analizujemy światowe trendy, zwłaszcza sytuację na amerykańskim rynku e-commerce i stron www. Tam konkurencja jest zabójcza. Podpatrujemy jakie rozwiązania dają sukces i wdrażamy je w Twoim biznesie. Śledzimy Twoją lokalną konkurencję by nie dać się zaskoczyć. Działamy na pełnych obrotach!

Tanie pozycjonowanie stron

Zastanawiasz się jak naprawdę tanio znacząc pozycjonować swój biznes? Najprostszym i najtańszym sposobem na pozycjonowanie swojego biznesu jest założenie własnego bloga. Możesz uczynić to zupełnie za darmo na platformie: https://wix.com/. Przykładem takiego zabiegu jest: https://greenlightfor.wixsite.com/greenlight/ . Oczywiście, jest to rozwiązanie dalekie od ideału, jednak idealnie sprawdza się jako pierwszy krok. W darmowej wersji możemy skorzystać z prostych szablonów. Trudno więc liczyć na na efekt wow. Jednak dzięki blogowi możemy nabywać wprawę w tworzeniu atrakcyjnych i poczytnych treści.

Kolejnym krokiem będzie dodawanie naszej firmy do lokalnych katalogów firm. Najlepiej sprawdzają się katalogi samorządowe, takie jak https://www.kostrzyn.wlkp.pl/asp/–baza-firm,778,,2,0,3.

Loader image

Cena zależy od zakresu podjętych prac nad poprawą widoczności. Jedno jest pewne, pozycjonowanie sklepu internatowego to inwestycja której nie możesz pominąć w budżecie. Nawet ograniczony budżet przyniesie klientów do sklepu. Pozwoli zwiększyć skuteczność sprzedaży. Po prostu da środki na rozwój biznesu.

Za pomocą stałej miesięcznej opłaty. To paradoksalnie najefektywniejszy sposób na skuteczne i efektywne działanie. W tym modelu forma skupia się na uzyskaniu długotrwałych efektów. Co ważne nie opłaca się jej stosować zakazanych technik, które mogą skutkować karami. Karmami za które Ty zapłacisz. Myśląc długofalowo skupiamy się na zyskowności pozyskanego ruchu, nie zaś tylko na liczbie odwiedzających.

Na polskim rynku rządzi Google, ze swoja przeglądarką. Dlatego, praktycznie wszyscy, poza największymi skupiają się na pozycjonowaniu pod kątem tej konkretnej przeglądarki. To się zwyczajnie opłaca. Dlatego śmiało, możemy stwierdzić, że koszt pozycjonowania w Google, to po prostu koszt pozycjonowania.

Użytkownicy (nasi potencjalni klienci) szukają interesujących ich stron i sklepów za pomocą wyszukiwarek, przeważnie Google. Pozycjonowanie polega tym, by wyszukiwarki dowiedziały co znajduje się na naszej stronie oraz by uznały to za atrakcyjne treści. Wtedy wyświetlą naszą stronę wysoko w wynikach, a klienci będą mogli trafić na naszą stronę.

Call Now Button